Zen Buddhistisk Forening

Zen-Buddhistisk Forening er et mødested for de, der ønsker at praktisere zazen, siddende meditation, sammen med andre. Vi er en uafhængig gruppe, som har en vis tilknytning til zen-klostret Sogenji i Japan og zen-mesteren Shodo Harada Roshi. Nye, som er interesserede, kan efter aftale få en kort vejledning i zazen-praksis onsdage samme sted i god tid før vi sidder. Bemærk fremover kun een gang om måneden fra og med Juni 2014! Første onsdag i måneden kl. 18.30 - 21.00. Claus Nordstrøm, tlf. 3379 5608.

OVERVIEW

This domain zenbuddhistiskforening.dk currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have researched five pages within the website zenbuddhistiskforening.dk and found eleven websites referring to zenbuddhistiskforening.dk.

ZENBUDDHISTISKFORENING.DK RANKINGS

This domain zenbuddhistiskforening.dk has seen varying amounts of traffic all over the year.
Traffic for zenbuddhistiskforening.dk

Traffic ranking (by month) for zenbuddhistiskforening.dk

Traffic ranking by day of the week for zenbuddhistiskforening.dk

thebloggen Japanese tea-ceremony in Denmark

Juni 18, 2015 af ullaconrad. Som i 2013 og 2014 vil der igen være mulighed for st opleve japansk te-ceremoni på øen i vesterhavet , Rømø. Maj 10, 2015 af ullaconrad.

WHAT DOES ZENBUDDHISTISKFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of zenbuddhistiskforening.dk Mobile Screenshot of zenbuddhistiskforening.dk Tablet Screenshot of zenbuddhistiskforening.dk

ZENBUDDHISTISKFORENING.DK HOST

We identified that the main page on zenbuddhistiskforening.dk took four hundred and eighty-four milliseconds to download. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
195.249.40.127

I observed that this domain is weilding the Apache/2 server.

Zen Buddhistisk Forening

DESCRIPTION

CONTENT

This domain zenbuddhistiskforening.dk had the following on the homepage, "Zen-Buddhistisk Forening er et mødested for de, der ønsker at praktisere zazen, siddende meditation, sammen med andre." Our analyzers observed that the webpage said " Vi er en uafhængig gruppe, som har en vis tilknytning til zen-klostret Sogenji i Japan og zen-mesteren Shodo Harada Roshi." The Website also stated " Nye, som er interesserede, kan efter aftale få en kort vejledning i zazen-praksis onsdage samme sted i god tid før vi sidder. Bemærk fremover kun een gang om måneden fra og med Juni 2014! Første onsdag i måneden kl."

OTHER WEB SITES

Thich nu Tinh Quang

This is the Dhammacakkappavattana Sutta, meaning the sutra which set the wheel of dharma in motion. In this teaching, the Buddha explained his doctrine of the Four Noble Truths. Posted by Thich nu Tinh Quang. Posted by Thich nu Tinh Quang.

Welcome to the Zen Buddhist Temples in Ann Arbor, Chicago, Toronto, New York City, and Mexico City. 자혜불교회 선련사

Ven Samu Sunim, March 2014. I have a friend who is homeless. I ran into him three years ago. On the northeastern corner of Madison and 60th St. Ever since, Ken has perched himself there. All his belongings in one shopping cart,. Sitting in a wooden chair or an office chair with wheels as it happens,. He eats, reads, and sleeps under open sky. Ken does not engage in any act of begging,.

ZEN BUDO JITSU

Advogado - OAB-SC 6068 - Direito Civil, Societário, Trabalhista, Família - Consultoria Empresarial - Instrutor de Defesa Pessoal - Faixa Preta 4º- Dan - Karatê - Estilo Shorin-Ryu.

Zen Budokai Aiki-jujitsu Zen Budokai Aiki-jujitsu San Francisco

First 2 weeks FREE! 5th Annual Zen Budokai Seminar. 5th Annual Zen Budokai Seminar. Tai Chi Grandmaster Youbin Zhao visits Pleasant Hill Zen Budokai. First 2 weeks FREE! March 15, 2014. San Francisco, CA 94117. Check out our gallery! Proudly powered by WordPress.